Pytania pacjentów2018-08-05T23:07:34+00:00

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Rejestracji należy dokonywać telefonicznie pod numerem 731-999-150. Podczas rozmowy zostanie zaproponowany termin wizyty. Dzień przed planowaną wizytą potwierdzamy ją telefonicznie. Recepcja jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Podczas uzgadniania terminu wizyty należy podać imię i nazwisko pacjenta oraz nr telefonu kontaktowego.

Ze względu na dużą ilość pacjentów, wolne terminy mogą być dość odległe. Jeśli jednak sytuacja jest bardzo pilna, lub problem dotyczy małych dzieci, proponujemy pacjentom zapisanie się na liście rezerwowej. Dzwonimy do państwa z dnia na dzień z propozycją terminu.

Koszt konsultacji to 200 złotych, wizyty kontrolne, krótkie 120 zł.

Tak, większość badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych można wykonać u nas w Ośrodku. Punkt pobrań jest czynny we wtorki i środy od 8.30 – 10.00. (konieczne umówienie telefoniczne). Możliwe jest wykonywanie diagnostyki również w innych laboratoriach na terenie całej Polski na podstawie naszego skierowania. Współpracujemy z wiodącymi ośrodkami diagnostycznymi w Polsce i w Europie.  Na badania krwi pacjent powinien przyjść na czczo (należy pić tylko wodę), pozostały materiał biologiczny powinien być przygotowany zgodnie z otrzymanymi zaleceniami.

Pierwsza konsultacja oraz korelacja wyników trwa do 45 minut, natomiast wizyta kontrolna do 30 minut.

Nie, w ośrodku przyjmujemy pacjentów na wizyty prywatne, zlecana diagnostyka nie jest refundowana przez NFZ.

W sytuacji kiedy pacjent nie może przyjechać osobiście na wizytę z powodu odległości lub innych przyczyn, konsultacja może odbyć się telefonicznie lub przez Skype. W takim przypadku płatności należy dokonać przed wizytą, przelewem na nr konta: 64 1050 1214 1000 0091 4226 0208 w tytule płatności podając imię, nazwisko pacjenta oraz datę wizyty.